(تاریخ نگارش: 23.5.96)

*یادم باشه اگه بخوام میشه و میتونم(مثل لیلی گلستان)، یادم باشه یه زن بیش از هر چیزی به بی نیازی و قوی بودن نیازمنده. یادم باشه که قبل از هر کسی پشتم باید به خودم گرم باشه. یادم باشه واسه تغییر کردن به یه کانون غیر قابل تغییرِ درونی نیازمندم. جایی که قواعد و معیار هام اونجا قرار دارن، جایی که میگه من کی هستم، ارزشهای شخصیم چیه و هدفهام چی هستن... یادم باشه ارزشِ من به ارزشمندیِ ارزشهامه... یادم باشه با ارزشهام در یک راستا بمونم و حرکت کنم. یادم باشه هر کاری قراره انجام بدم اول از خودم بپرسم "آیا این کار با ارزشهای من در تناسبه یا نه؟"

*یادم باشه تو زندگی بیش تر از هر مهارتی باید یاد بگیرم بی خیال و ول غم باشم. باید یاد بمونه شور و حرص بیخودی به هیچ دردی نمی خوره، باید حواسم باشه تمرکزم رو جایی متمرکز کنم که کاری از دستم برمیاد. یادم باشه غرغر و ناله هرگز واسه کسی راهی نساخته.یادم باشه از غرغر کردن متنفرم. یادم باشه غیر از مرگ و چند تا مشکلِ دیگه تمام مسائل این دنیا راهی واسه حل شدن دارن.

*یادم باشه مرگ در نمی زنه...

*یادم باشه مایندفولانه تر زندگی کنم و شکلات بخورم. یادم باشه تمام لذت این دنیا به اینه که طعمِ لحظه ها رو بچشم و بلد بشم. یادم باشه واسه چی میرم سر کار، واسه چی پول پس انداز می کنم، یادم باشه تمام قدمهام در خدمت آرامش و شادمانیم باشن.

*یادم باشه چراهام رو یادم بمونه:)